seven songs

dari Anz, yg mencuri dari orang lain, dan diteruskan ke gue.

list seven songs you are into right now, no matter what the genre, whether they have words, or even if they’re not any good, but they must be songs you’re really enjoying now. post these instructions in your journal along with your seven songs.

hmm.. jadi yg lagi sering didenger sekarang2 ini yaa… haduh, kebetulan gue lagi suka denger lagu mellow bbrp hari terakhir ini (hari ini udah ga mellow lagi sih, thanks to timezone) πŸ˜€
oke… here it is… (or should i here they are?)

1. the blower’s daughter – damien rice

aha! kalian pasti udah pada bisa nebak kan? secawa blm lama ini gue posting lagu itu. hehe..

ohh, did I say that I loathe you?
did I say that I want to leave it all behind..

no further comments πŸ˜›


2. glory box – portishead

another “time to move on” song

I’m so tired, of playing
Playing with this bow and arrow
Gonna give my heart away
Leave it to the other girls to play

3. all mine – portishead

musiknya asik nih. antara dark, desperate & nge-beat (literally. alias mukul). cocok buat adegan bondage. ctar!
ahak ahak πŸ˜›

Make no mistake,
You shan’t escape,
Tethered and tied,
There’s nowhere to hide from me.

5. uninvited – alanis morissette

musik gelap. sangat cocok buat nemenin gue waktu jadi antisosial minggu lalu.

4. unintended – muse

ahh.. ini gara2 semalem gue karaokean nyanyi lagu ini, gue jadi pengen denger lagu ini lagi… semalem mic-nya bagus, jadi suara gue ikutan bagus *yea rite! hah! padahal cuma mendingan doang dari biasanya* πŸ˜› biasanya gue ga nyampe serendah itu suara gue, tapi kali ini gue berhasil. coba ada yani di situ πŸ˜› hihihi…

5. why – annie lennox

maybe i should start to keep my big mouth shut…

6. i wanna hold your hand – beatles

pagi2 bokap gue suka nyetel lagu oldies gitu, salah satunya beatles. dan… ga tau kenapa, lagu yang satu ini terngiang2 terus di kuping gue. hmm.. ada yg punya mp3-nya? bagi dong πŸ˜‰

7. kejujuran hati – kerispatih

sama seperti an, gue juga punya lagu kejutan. guilty pleasure. ahahahaha….
no comment ah! πŸ˜›

then tag seven other people to see what they’re listening to:

7 orang yg dapet tongkat estafet ini dari gue:
1. kamu
2. elo
3. situ
4. you
5. du
6. vous
7. semua yg baca & yg mau πŸ˜›

Advertisements

12 thoughts on “seven songs

  1. 1. buckcherry – crazy bitch2. smashing pumpkins – cherub rock3. bush – glycerine4. pearl jam – world wide suicide5. soundgarden – face pollution6. alice in chains – would?7. phb – bakso mas parto

say something

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s